1) wypełnić formularz rejestracyjny na Stronie. Dane, które w nim podasz powinny odpowiadać prawdzie i być aktualne;
2) opłacić wynagrodzenie za konsultacje. Usługodawca umożliwia zapłatę za pośrednictwem operatora płatności internetowych lub przelewem bankowym.
1) Z rezerwacji możesz zrezygnować w każdym czasie, telefonicznie lub e-mailowo.
2) Rezygnacja dokonana na 24 godziny przed zarezerwowanym terminem konsultacji jest bezpłatna. To znaczy, że otrzymasz zwrot całej wpłaconej wcześniej kwoty.
3) Rezygnacja dokonana w okresie 24 godzin przed zarezerwowanym terminem konsultacji, uprawnia do pobrania przez Usługodawcę wynagrodzenia za rezerwację terminu w wysokości 50% ceny konsultacji. To znaczy, że otrzymasz zwrot połowy wpłaconej wcześniej kwoty.
4) Zwrotu kwoty dokonujemy na rachunek bankowy, z którego otrzymaliśmy przelew, w terminie 7 dni, od odwołania przez Ciebie rezygnacji. Jeśli wybrałeś inny rodzaj płatności niż przelew, w rezygnacji będziesz musiał podać numer rachunku bankowego na który będziemy mogli dokonać zwrotu.
1) Konsultacje prowadzone są przy użyciu programów: Skype, Google meet lub Zoom. Domyślnym programem jest Skype, jeśli wolisz skorzystać z innego programu podaj tę informację podczas rezerwowania terminu (w polu „dodatkowe informacje”).
2) Konsultacje trwają zwykle 45 minut, chyba że stanowią część pakietu produktów/usług, wtedy czas ich trwania może być inny. Informację na ten temat najdziesz w opisie pakietu i potwierdzony zostanie przy zawieraniu umowy.
3) Najpóźniej na 15 minut przed zarezerwowanym terminem otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do spotkania. W razie jakichkolwiek problemów z połączeniem, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
4) Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody spowodowane nieprawidłowym działaniem wybranego przez Ciebie programu oraz inne problemy techniczne po Twojej stronie.
5) Jeśli do konsultacji nie dojdzie z naszej winy, będziesz mógł żądać zwrotu wpłaconego wynagrodzenia lub umówić się na kolejne konsultacje w ramach już wpłaconego wynagrodzenia.
1) Zakup treści cyfrowych nie wymaga założenia konta użytkownika.
2) Skuteczne złożenie zamówienia wymaga podania danych, określonych w formularzu zamówienia. Dane powinny być prawdziwe i aktualne.
3) Z chwilą przyjęcia zamówienia Usługodawca wysyła potwierdzający e-mail.
4) Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą otrzymania zapłaty za dane zamówienie, z zastrzeżeniem przypadku opisanego w art. 8 ust. 1 poniżej. Termin na opłacenie zamówienia wynosi 3 dni, po tym terminie zamówienie automatycznie się anuluje.
5) Realizacja umowy następuje niezwłocznie poprzez udostępnienie zakupionej publikacji na koncie użytkownika oraz wysyłkę e-maila z informacją o sposobie w jaki można pobrać zakupioną treść cyfrową.
1) Zakup usług cyfrowych wymaga założenia konta użytkownika.
2) W ramach zakupionej usługi cyfrowej otrzymujesz dostęp do treści cyfrowych, webinarów, kursów on-line poprzez swoje konto użytkownika oraz e-mail na warunkach wykupionej przez Ciebie subskrypcji.
3) Usługa cyfrowa świadczona jest w wariantach subskrypcji: terminowej.
4) W wariancie subskrypcji terminowej usługa cyfrowa świadczona jest przez czas określony wynoszący 1 rok i nie jest wznawiana. Z subskrypcji nie można zrezygnować w trakcie jej obowiązywania.
5) Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą otrzymania zapłaty za dane zamówienie. Termin na opłacenie zamówienia wynosi 3 dni, po tym terminie zamówienie automatycznie się anuluje.
6) Realizacja umowy następuje niezwłocznie poprzez uruchomienie usługi cyfrowej na koncie użytkownika, a jeżeli nie wyraziłeś zgody na realizację umowy w okolicznościach powodujących utratę prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, realizacja umowy nastąpi po 14 dniach od jej zawarcia.
1) Usługodawca umożliwia zapłatę:
– za pośrednictwem operatora płatności internetowych lub
– przelewem na rachunek bankowy Usługodawcy.
2) Płatność dokonana jest z chwilą wpływu środków na rachunek Usługodawcy lub zaksięgowania się środków przez system operatora płatności.
1) podałeś nieprawdziwe dane, uniemożliwiające realizację umowy, 2) nie opłaciłeś zamówienia w terminie
1) środowisko cyfrowe konsumenta nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których Usługodawca poinformował go w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem umowy;
2) konsument, poinformowany w jasny i zrozumiały sposób przed zawarciem umowy o obowiązku współpracy z Usługodawcą, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową w odpowiednim czasie wynika z cech środowiska cyfrowego konsumenta, nie wykonuje tego obowiązku.
1) Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.
2) Usługodawca może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy, lub Usługodawca może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Usługodawcy.
3) Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Usługodawcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
4) Konsumentowi przysługuje także prawo złożenia Usługodawcy oświadczenia o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, w sytuacji wystąpienia jednego z poniższych zdarzeń:
– Usługodawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową,
– Usługodawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową,
– brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że Usługodawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
– brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z prawa naprawy lub wymiany towaru,
– z oświadczenia Usługodawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.
5) Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową jest istotny.
6) Usługodawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której Usługodawca został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Usługodawca.
7) Konsument udostępnia Usługodawcy towar podlegający naprawie lub wymianie. Usługodawca odbiera od konsumenta towar na swój koszt.
8) Jeżeli towar został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności towaru z umową, Usługodawca demontuje towar oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt.
9) Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości towaru zgodnego z umową.
10) Usługodawca zwraca konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o obniżeniu ceny.
11) W razie odstąpienia od umowy konsument niezwłocznie zwraca towar Usługodawcy na jego koszt. Przedsiębiorca zwraca konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
12) Usługodawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
1) Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, konsument może żądać doprowadzenia do ich zgodności z umową. 2) Usługodawca może odmówić doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Usługodawcy. 3) Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
– doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów; – Usługodawca nie doprowadził treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową, – brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową występuje nadal, mimo że Usługodawca próbował doprowadzić treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z umową; – brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z prawa do doprowadzenia do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową; – z oświadczenia Usługodawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.
4) Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość treści cyfrowej lub usługi cyfrowej niezgodnych z umową pozostaje do wartości treści cyfrowej lub usługi cyfrowej zgodnych z umową. Jeżeli umowa stanowi, że treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w częściach lub w sposób ciągły, przy obniżeniu ceny należy uwzględnić czas, w którym treść cyfrowa lub usługa cyfrowa pozostawały niezgodne z umową. 5) Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest istotny. 6) Usługodawca doprowadza treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili, w której Usługodawca został poinformowany przez konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową ponosi Usługodawca.
1) dane kontaktowe – imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania; 2)dane dotyczące umowy lub towaru (odpowiednio treści cyfrowej lub usługi cyfrowej), tak abyśmy mogli zidentyfikować transakcję;3) powód reklamacji, a w przypadku gdy powołujesz się na niezgodność towaru, treści cyfrowej lub usługi (także cyfrowej), także opis i inne dokumenty, które mogą nam pomóc rozpatrzyć reklamację (np. zdjęcia);4) Twoje żądania.
1) dane kontaktowe – imię, nazwisko oraz adres e-mail; 2) opis powodów reklamacji; 3) Twoje żądania, propozycje i wnioski.
1) Wypisać się z newslettera od razu po pobraniu materiałów (skorzystaj z opcji rezygnacji na dole wiadomości). To najlepsza i najszybsza droga. 2) Napisać do nas z żądaniem wypisania z newslettera i usunięcia wszystkich Twoich danych osobowych po pobraniu materiałów. Uczynimy to bezzwłocznie. 3) Zakupić wybrane materiały. Skontaktuj się z nami mailowo, a prześlemy Ci ofertę cenową. Pamiętaj jednak, że w takim wypadku nie zapiszemy Cię do newslettera, ale w dalszym ciągu będziemy potrzebowali Twoich danych, aby zrealizować umowę/usługę.
1) wypełnisz formularz zamieszczony na Stronie; 2) napiszesz do nas e-mail z prośbą o zapisanie na newsletter; 3) zaznaczysz pole zgody (checkbox) kiedy kupujesz towar, treść cyfrową lub usługę na naszej Stronie.
wzór oświadczenia:
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
(*) Niepotrzebne skreślić.
Brak produktów w koszyku.